پاتوق استقلالیهاورئالیها

پاتوق استقلالیهاورئالیها

ورودهرگونه شانسپولیسی وشانسایی اکیداًممنوع!!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 12391
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



به نام آنکه فرهادراآفریدتامن مجنون اوشوم...

                                    

من زیربارون باچشام                                       یه آرزوساخته بودم

واسه دوباره دیدنت                                         زندگیموباخته بودم

یاآرزوموپس بده                                        یایه باردیگه بیاوبااومدنت

                            به زنگیم نفس بده...

کاش کبوتری بودتانامه های مرابه دست تومی رساند.نامه هایی که درخیالات خودباتو می زنم ومی پندارم که توآنهارامی خوانی وجواب من راخواهی داد.هرکسی که نامه های من رابخواندمطمئنم که به من می خندد.

کاش نامه های مرامی خواندی...نامه هایی که بااشک تطهیرشده...نامه هایی که بال ندارندوهزارباردرآنهاازتوخواسته ام برگرد...چقدرمن خوش خیالم!

وقتی که گفتندرفتی تمام دنیاخراب شددرست روی سرمن...من که جامهاوستاره ی سوم استقلال وآرزوهایم راروی دستان تومی دیدم.وقتی آرزوهایم بااشک های چشمان بی قرارم شسته شدوتنهایک آرزوبرای من ماندوآن هم برگشت توبود...ومن هنوزمنتظرتوام...منتظردیدن جامهاوستاره ی سوم روی دستان تو...برگرد...این نامه راهم تونمی خوانی ولی من باتوحرف می زنم تاآرام ترشوم...

«عاشقتم داداش فرهادم...»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: تیناگومز تاريخ: جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

این وبلاگ متعلق به استقلالی هاورىْالی هاست وازپذیرش لنگیاوشانسایی هاهم معذورم!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mylovecaptainfarhadandesteghlal.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com